Píše se 19. duben 2001. V prostorách nově vybudovaného Buggyra Technology Centra v areálu Roudnických strojíren byl právě předveden nový závodní speciál třídy Super Race Truck Buggyra. Vedle neobvyklého názvu a originálního designu poutá pozornost i osoba jezdce. Tím se totiž stává mistr Evropy a jeden z nejúspěšnějších pilotů truckové historie Gerd Koerber. Do nové sezóny 2002 vstupuje Buggyra s novými speciály, designem i motory. A také s druhým jezdcem, kterým se stává David Vršecký. Gerd Koerber se stává mistrem Evropy. David Vršecký je Nováčkem roku. Úvod roku 2004 je bombastický! David Vršecký totiž překonává v únoru na "superspeciálu" Buggyra v Dubaji světový rychlostní rekord 281,723 km/h v jízdě závodním tahačem. Do nové sezóny 2005 tedy vstupuje tým Buggyra International Racing System ve třídě Race Truck s osvědčenou dvojicí pilotů Gerd Koerber - David Vršecký. Pro konkurenci představují velkou neznámou. David ovšem "dešifruje" nový vůz hned v prvním závodě nové sezóny a v Barceloně vítězí. Totéž se našemu jezdci daří v Albacete. Gerd Koerber končí na celkovém třetím místě. Vršecký je čtvrtý. Umístění obou jezdců se vzhledem k tomu, že se mělo jednat o "seznamovací" sezónu rovná vítězství. A to si ještě Buggyra mohla dovolit nasadit v průběhu sezóny třetí speciál, a to za účelem testování nových technologií. Za volantem tohoto vozu se objevili Adam Lacko a belgický trucker Jean Pierre Blaise. Tím si team Buggyra zajistil přední místa v budoucích závodech Evropských pohárů.
MK R-08, Big Boy #01, Big Boy #02,